25 Mayıs 2015 Pazartesi

Merhaba Dünya

Hop! Ben geldim...

Blogger dünyasına girmeyi uzun süredir düşünüyordum ancak her Türk insanı gibi ben de "ha bugün ha yarın" diye ertelediğim için bir türlü olmadı.


En sonunda başarabildim. Üşenmedim, açtım bi blog. İlk yazı olduğundan sanırım, sürekli silip silip baştan yazıyorum. Galiba bu normal, ha eğer değilse o zaman bi sorunum var demektir. Gerçi pek normal olduğum da söylenemez...

İlk yazıyı yazmak da amma iğrenç bi şeymiş. Hayır, ne anlatacaksın? Malı Arap Faik'ten alıyodum... Evet, aynı ona benzer bi durumla karşı karşıyayım.

Şimdi ben bu blogu neden açtım, niçin açtım, nasıl açtım, bunu izaha gerek yok... O yüzden ilk yazımı burada bitiriyorum.

İyi geceler.

http://youtu.be/VDHvw0ufFVI

1 yorum:

  1. Takipteyiz kardeş, güzel yazılar.

    Ama konuları biraz daha detaylı konu başlıkları halinde, örnek "Soma ....... " konusunu iyice detaylı bir şekilde anatırsan, bilgi karışıklığı olmaz.

    Kolay gelsin

    YanıtlaSil